ເມື່ອທ່ານສໍາເລັດການກວດສອບ. ຂໍ້ມູນທັງຫມົດຄລິກໃສ່ຂະບວນການໃນບັນນາທິການເພື່ອໃຫ້ໂຄງການນໍາໃຊ້ທັງຫມົດ . ການປ່ຽນແປງທີ່ໄດ້ເຮັດ. ການນໍາໃຊ້ປັນຍາປະດິດທ່ານສາມາດອັດຕະໂນມັດຂະບວນການສະຫນັບສະຫນູນຂ້າມໂດຍໃຊ້ປັນຍາປະດິດ. ເພື່ອເຮັດສິ່ງນີ້, ພຽງແຕ່ອັບໂຫລດບັນຊີລາຍຊື່ຂອງຄໍາສໍາຄັນທີ່ຈະວິເຄາະອັດຕະໂນມັດ. Semantics ແລະສ້າງທາງລົບທີ່ຈໍາເປັນຢ່າງຈະແຈ້ງ. ຂໍ້ເສຍ. ai ອາດຈະບໍ່ໄດ້ຄໍານຶງເຖິງສະຖານະການສະເພາະຂອງທຸລະກິດແລະ . ການເຈລະຈາຂ້າມຜ່ານທີ່ມີປະສິດທິພາບຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານສ້າງໂຄງສ້າງທີ່ດີການກໍານົດການເຊື່ອມຕໍ່ລະຫວ່າງຄໍາຮ້ອງຂໍບໍ່ຖືກຕ້ອງ ຖານຂໍ້ມູນອີເມວ ໜ້າ ທີ່ຂອງ ໜ້າ ທີ່ວຽກ ດັ່ງນັ້ນຈຶ່ງເຮັດໃຫ້ເກີດຄວາມຜິດພາດໃນເວລາຕັ້ງໂຄສະນາ. ນອກຈາກນັ້ນ. ສູດການຄິດໄລ່ອາດຈະພາດບາງຄໍາລົບທີ່ສໍາຄັນຫຼືກົງກັນຂ້າມສ້າງຂໍ້ຈໍາກັດຫຼາຍເກີນໄປເຊິ່ງ . ຈະຫຼຸດຜ່ອນຂອບເຂດຂອງແຄມເປນດັ່ງນັ້ນຈຶ່ງຖືກກວດສອບແລະແກ້ໄຂອັດຕະໂນມັດຫຼັງຈາກການກວດສອບອັດຕະໂນມັດແລະແກ້ໄຂຜົນໄດ້ຮັບ. ວິທີການນໍາໃຊ້. Chatbots ຂ້າມສະຫນັບສະຫນູນຄໍາສັບຕ່າງໆຍັງສາມາດເຮັດໄດ້ໂດຍໃຊ້ chatbots ພິເສດ. ນີ້ຈະຊ່ວຍໃຫ້.
Nuances ທີ່ເປັນໄປໄດ້ ຂັ້ນຕອນທໍາອິດແມ່ນເພື່ອປະຫຍັດເວລາແລະຫຼຸດຜ່ອນຄວາມຜິດພາດ. ສູດການຄິດໄລ່ແມ່ນງ່າຍດາຍຫຼາຍ. ທໍາອິດກະກຽມຂໍ້ມູນຈາກ . ບັນນາທິການ. ເລືອກທຸກແຄມເປນ ແລະກຸ່ມທີ່ຕ້ອງການປະມວນຜົນ. ຈາກນັ້ນເລືອກ. ບັນທຶກຂໍ້ມູນໃນຮູບແບບທີ່ມີ . ຂໍ້ມູນກ່ຽວກັບຄໍາສໍາຄັນແລະກຸ່ມຂອງພວກເຂົາ. ເມື່ອໄຟລ໌ຂໍ້ມູນພ້ອມທີ່ຈະສົ່ງມັນ. ກັບ bot ສໍາລັບອັດຕະໂນມັດສ້າງການຕິດຕາມພື້ນຫລັງຂ້າມແລະລໍຖ້າການຕອບສະຫນອງ .
|